Szállítás és visszaküldés
Itt minden információt megtalálsz a szállítással és visszaküldéssel kapcsolatban
- Szállítás
- Visszaküldés
-
Hova szállítjuk ki a termékeket?
Egyenlőre csak Magyarországra szállítunk termékeket.
-
Mennyi a szállítási idő?
Hétköznap a 14:00-ig leadott rendelések általában a következő munkanapon megérkeznek.
-
Csomagpontra és csomag automatába is lehet rendelni?
Igen GLS csomagpontra és csomagautomatába is megrendelheted a termékeket.
-
Hogyan követhetem nyomon a csomagot?
A csomagot a GLS weboldalán követheted nyomon. A nyomkövetést itt találod. A nyomkövetési azonosítót emailben küldjük.
-
Honnan küldik a termékeket?
A termékeket Magyarországról adjuk fel.
-
Rossz szállítási címet adtam meg, mit tegyek?
Vedd fel a kapcsolatot velünk. Írj az info@dipnails.hu e-mail címre, vagy hívj minket telefonon +36 20 259 1441-es számon.
-
Visszaküldhetem a termékeket?
Igen, de higéniai okokból, csak bontatlan csomagolásban lévő termékeket tudunk visszavenni és visszatéríteni az árát.
-
Visszaküldtem a terméket mikor kapom vissza a pénzt?
A beérkezést követő 1-5 munkanapon belül visszautaljuk a pénzt.
-
Mi a termék visszaküldés menete?
Először vedd fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkkal. Írj egy email az info@dipnails.hu email címre amiben leírod, hogy vissza szeretnéd küldeni a termékeket. Az emailben írd le a bankszámlaszámod, ahová a termékek árát visszatérítjük. A csomagba vagy az emailbe csatold az elállási nyilatkozatot.
-
Hova kell visszaküldeni a termékeket?
A termékeket a következő címre tudod visszaküldeni:
Dipnails.hu
3980 Sátoraljaújhely, Munkácsy u. 11 -
Meddig küldhetem vissza a termékeket?
A csomag átvételétől számított 30 napon belül.
-
Mikor nem küldhetem vissza a termékeket?
Fogyasztási termékekre (pl. kozmetikai cikkek) vonatkozó adásvételi szerződéstől csak akkor lehet elállni, ha az adott fogyasztási cikk sértetlen, nem volt használva (felbontatlan), és az eredeti, lezárt
csomagolásában található. A visszaküldés határidőben teljesítettnek minősül, ha a fogyasztó a terméket a határidő lejárta előtt a Szolgáltató részére elküldi. -
Ki fizeti a visszaküldés költségét?
A fogyasztót terheli a Termék visszaküldésének közvetlen költsége.