Gyakran ismételt kérdések


Itt választ kaphatsz a leggyakrabban feltett kérdésekre

  • Szállítás
  • Fizetés
  • Rendelés
  • Visszaküldés
  • Felhasználói fiók

Hova szállítjuk ki a termékeket?

Egyelőre csak Magyarországra szállítunk termékeket.

Mennyi a szállítási idő?

A hétköznap 14:00-ig leadott rendelések általában a következő munkanapon megérkeznek.

Csomagpontra és csomag automatába is lehet rendelni?

Igen GLS csomagpontra és csomagautomatába is megrendelheted a termékeket.

Hogyan követhetem nyomon a csomagot?

A csomagot a GLS weboldalán követheted nyomon. 

A nyomkövetést itt találod. 

A nyomkövetési azonosítót emailben küldjük.

Honnan küldjük a termékeket?

A termékeket Magyarországról adjuk fel

Rossz szállítási címet adtam meg, mit tegyek?

Vedd fel velünk a kapcsolatot.
Írj az info@dipnails.hu e-mail címre, vagy hívj minket telefonon +36 20 259 1441-es számon.

Utánvéttel lehet fizetni?

Igen lehet, az utánvét díja +600 Ft. 

Utánvétes fizetésnél, csak akkor kell fizetned amikor a futár átadja a csomagot.

Bankkártyával is lehet fizetni?

Igen a Paylike fizetési kapun keresztül, bankkártyával is tudsz fizetni. Mi nem férünk hozzá a bankkártya adatokhoz a fizetés egy biztonságos fizetési kapun keresztül történik.

Átutalással lehet fizetni?

Igen, ha ezt a fizetési módot választod a csomagot csak az összeg beérkezése után adjuk fel.

Hibás terméket kaptam

Ha a termék hibás vagy sérült, akkor vedd fel velünk a kapcsolatot, írj az info@dipnails.hu e-mail címre,

vagy hívj minket telefonon +36 20 259 1441 -es számon.

A csomagom sérülten érkezett

Ha a csomag sérülten érkezett, készíts fényképeket és írj egy emailt az info@dipnails.hu email címre csatold a képeket és írd le melyik termékek sérültek meg. Kérlek írd le a rendelési azonosítód is, ez megkönnyíti a munkánkat.

Nem azt kaptam amit rendeltem

Írj egy emailt az info@dipnails.hu email címre fényképezd le a termékeket, úgy hogy látszódjon a termékeken lévő kódszám és felvesszük veled a kapcsolatot.

Lemondhatom a rendelést?

Ha le szeretnéd mondani a rendelést, kérlek a rendelés leadása után amint tudod vedd fel a velünk a kapcsolatot. Írj az info@dipnails.hu e-mail címre, vagy hívj minket telefonon +36 20 259 1441-es számon.

Visszaküldhetem a termékeket?

Igen, de higéniai okokból, csak bontatlan csomagolásban lévő termékeket tudunk visszavenni és visszatéríteni az árát.

Visszaküldtem a terméket, mikor kapom vissza az árát?

A beérkezést követő 1-5 munkanapon belül visszautaljuk a pénzt.

Mi a termék visszaküldés menete?

Először vedd fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkkal. Írj egy email az info@dipnails.hu email címre amiben leírod, hogy vissza szeretnéd küldeni a termékeket. Az emailben írd le a bankszámlaszámod, ahová a termékek árát visszatérítjük. A csomagba vagy az emailbe csatold az elállási nyilatkozatot.

Hova lehet visszaküldeni a termékeket?

A termékeket a következő címre tudod visszaküldeni:

Dipnails.hu

3980 Sátoraljaújhely, Munkácsy u. 11

Meddig küldhetem vissza a termékeket?

A csomag átvételétől számított 30 napon belül.

Mikor nem küldhetem vissza a termékeket?

Fogyasztási termékekre (pl. kozmetikai cikkek) vonatkozó adásvételi szerződéstől csak akkor lehet elállni, ha az adott fogyasztási cikk sértetlen, nem volt használva (felbontatlan), és az eredeti, lezárt

csomagolásában található. A visszaküldés határidőben teljesítettnek minősül, ha a fogyasztó a terméket a határidő lejárta előtt a Szolgáltató részére elküldi.

Ki fizeti a visszaküldés költségét?

A fogyasztót terheli a Termék visszaküldésének közvetlen költsége.

Miért érdemes regisztrálni?


A regisztráció rengeteg előnnyel jár. A regisztrált felhasználók meghívhatják barátaikat amivel ők és barátaik is pénzt takaríthatnak meg. Minden regisztrált felhasználó a vásárlása után hőségpontot kap amit termékekre vagy kedvezményekre válthat.