Egyelőre csak Magyarországra szállítunk termékeket.
Gyakran ismételt kérdések
Itt választ kaphatsz a leggyakrabban feltett kérdésekre
- Szállítás
- Fizetés
- Rendelés
- Visszaküldés
- Felhasználói fiók
Hova szállítjuk ki a termékeket?
Mennyi a szállítási idő?
A hétköznap 14:00-ig leadott rendelések általában a következő munkanapon megérkeznek.
Csomagpontra és csomag automatába is lehet rendelni?
Igen GLS csomagpontra és csomagautomatába is megrendelheted a termékeket.
Hogyan követhetem nyomon a csomagot?
A csomagot a GLS weboldalán követheted nyomon.
A nyomkövetést itt találod.
A nyomkövetési azonosítót emailben küldjük.
Honnan küldjük a termékeket?
A termékeket Magyarországról adjuk fel
Rossz szállítási címet adtam meg, mit tegyek?
Vedd fel velünk a kapcsolatot.
Írj az info@dipnails.hu e-mail címre, vagy hívj minket telefonon +36 20 259 1441-es számon.
Utánvéttel lehet fizetni?
Igen lehet, az utánvét díja +600 Ft.
Utánvétes fizetésnél, csak akkor kell fizetned amikor a futár átadja a csomagot.
Bankkártyával is lehet fizetni?
Igen a Paylike fizetési kapun keresztül, bankkártyával is tudsz fizetni. Mi nem férünk hozzá a bankkártya adatokhoz a fizetés egy biztonságos fizetési kapun keresztül történik.
Átutalással lehet fizetni?
Igen, ha ezt a fizetési módot választod a csomagot csak az összeg beérkezése után adjuk fel.
Hibás terméket kaptam
Ha a termék hibás vagy sérült, akkor vedd fel velünk a kapcsolatot, írj az info@dipnails.hu e-mail címre,
vagy hívj minket telefonon +36 20 259 1441 -es számon.
A csomagom sérülten érkezett
Ha a csomag sérülten érkezett, készíts fényképeket és írj egy emailt az info@dipnails.hu email címre csatold a képeket és írd le melyik termékek sérültek meg. Kérlek írd le a rendelési azonosítód is, ez megkönnyíti a munkánkat.
Nem azt kaptam amit rendeltem
Írj egy emailt az info@dipnails.hu email címre fényképezd le a termékeket, úgy hogy látszódjon a termékeken lévő kódszám és felvesszük veled a kapcsolatot.
Lemondhatom a rendelést?
Ha le szeretnéd mondani a rendelést, kérlek a rendelés leadása után amint tudod vedd fel a velünk a kapcsolatot. Írj az info@dipnails.hu e-mail címre, vagy hívj minket telefonon +36 20 259 1441-es számon.
Visszaküldhetem a termékeket?
Igen, de higéniai okokból, csak bontatlan csomagolásban lévő termékeket tudunk visszavenni és visszatéríteni az árát.
Visszaküldtem a terméket, mikor kapom vissza az árát?
A beérkezést követő 1-5 munkanapon belül visszautaljuk a pénzt.
Mi a termék visszaküldés menete?
Először vedd fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkkal. Írj egy email az info@dipnails.hu email címre amiben leírod, hogy vissza szeretnéd küldeni a termékeket. Az emailben írd le a bankszámlaszámod, ahová a termékek árát visszatérítjük. A csomagba vagy az emailbe csatold az elállási nyilatkozatot.
Hova lehet visszaküldeni a termékeket?
A termékeket a következő címre tudod visszaküldeni:
Dipnails.hu
3980 Sátoraljaújhely, Munkácsy u. 11
Meddig küldhetem vissza a termékeket?
A csomag átvételétől számított 30 napon belül.
Mikor nem küldhetem vissza a termékeket?
Fogyasztási termékekre (pl. kozmetikai cikkek) vonatkozó adásvételi szerződéstől csak akkor lehet elállni, ha az adott fogyasztási cikk sértetlen, nem volt használva (felbontatlan), és az eredeti, lezárt
csomagolásában található. A visszaküldés határidőben teljesítettnek minősül, ha a fogyasztó a terméket a határidő lejárta előtt a Szolgáltató részére elküldi.
Ki fizeti a visszaküldés költségét?
A fogyasztót terheli a Termék visszaküldésének közvetlen költsége.
Miért érdemes regisztrálni?
A regisztráció rengeteg előnnyel jár. A regisztrált felhasználók meghívhatják barátaikat amivel ők és barátaik is pénzt takaríthatnak meg. Minden regisztrált felhasználó a vásárlása után hőségpontot kap amit termékekre vagy kedvezményekre válthat.