Egyelőre csak Magyarország területén belül szállítjuk termékeinket.
Szállítás és visszaküldés
Itt minden információt megtalálsz a szállítással és
visszaküldéssel kapcsolatban
- Szállítás
- Visszaküldés
Hova szállítjuk ki a termékeket?
Mennyi a szállítási idő?
A hétköznap 14:00-ig leadott rendelések, általában a következő munkanapon megérkeznek.
Csomagpontra és csomag automatába is lehet rendelni?
Igen! GLS csomagpontra és csomagautomatába is megrendelheted a termékeket.
Hogyan követhetem nyomon a csomagot?
A csomagot a GLS weboldalán követheted nyomon ide kattintva. A nyomkövetési azonosítót emailben küldjük.
Honnan küldik a termékeket?
A termékeket magyarországi raktárunkból adjuk fel, így biztos lehetsz abban, hogy nem kell több napot várnod a szállításra.
Rossz szállítási címet adtam meg, mit tegyek?
Vedd fel velünk a kapcsolatot a +36 20 259 1441-es telefonszámon, vagy írj az info@dipnails.hu email címre.
Visszaküldhetem a termékeket?
Igen! Azonban higiéniai okokból csak a bontatlan csomagolású termékeket tudjuk visszavenni, és visszatéríteni az árukat.
Visszaküldtem a terméket, mikor kapom vissza a pénzt?
A csomag raktárunkba történő beérkezését követő 1-5 munkanapon belül.
Mi a termék visszaküldés menete?
Mindenekelőtt vedd fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal. Írj egy emailt az info@dipnails.hu email címre, hogy el szeretnél állni a vásárlástól. Ebben az emailben küldd el nekünk a bankszámlaszámot és a hozzá tartozó nevet, amire a visszaküldött termékek árát visszatéríthetjük. A weboldalunkon találsz egy elállási nyilatkozatot, amit kitöltve vagy a csomagba nyomtatott formában, vagy emailben csatolva küldj el számunkra.
A csomagot a következő címre kell feladnod:
Dipnails.hu
3980. Sátoraljaújhely, Munkácsy utca 11.
A csomag beérkezését követő 1-5 munkanapon belül az összeg visszautalásra kerül az általad megadott számlaszámra.
Hová kell visszaküldeni a termékeket?
A termékeket a következő címre tudod visszaküldeni:
Dipnails.hu
3980. Sátoraljaújhely, Munkácsy u. 11
Meddig küldhetem vissza a termékeket?
A csomag átvételétől számított 30 napon belül.
Mikor nem küldhetem vissza a termékeket?
Fogyasztási termékekre (pl. kozmetikai cikkek) vonatkozó adásvételi szerződéstől csak akkor lehet elállni, ha az adott fogyasztási cikk sértetlen, nem volt használva (felbontva), és az eredeti, lezárt csomagolásában található. A visszaküldés határidőben teljesítettnek minősül, ha a fogyasztó a terméket a határidő lejárta előtt a szolgáltató részére elküldi.
Ki fizeti a visszaküldés költségét?
A termék visszaküldésének közvetlen költsége a fogyasztót terheli.