Szállítás és visszaküldés


Itt minden információt megtalálsz a szállítással és
visszaküldéssel kapcsolatban


  • Szállítás
  • Visszaküldés

Hova szállítjuk ki a termékeket?

Egyelőre csak Magyarország területén belül szállítjuk termékeinket.

Mennyi a szállítási idő?

A hétköznap 14:00-ig leadott rendelések, általában a következő munkanapon megérkeznek.

Csomagpontra és csomag automatába is lehet rendelni?

Igen! GLS csomagpontra és csomagautomatába is megrendelheted a termékeket.

Hogyan követhetem nyomon a csomagot?

A csomagot a GLS weboldalán követheted nyomon ide kattintva. A nyomkövetési azonosítót emailben küldjük.

Honnan küldik a termékeket?

A termékeket magyarországi raktárunkból adjuk fel, így biztos lehetsz abban, hogy nem kell több napot várnod a szállításra.

Rossz szállítási címet adtam meg, mit tegyek?

Vedd fel velünk a kapcsolatot a +36 20 259 1441-es telefonszámon, vagy írj az info@dipnails.hu email címre.

Visszaküldhetem a termékeket?

Igen! Azonban higiéniai okokból csak a bontatlan csomagolású termékeket tudjuk visszavenni, és visszatéríteni az árukat.

Visszaküldtem a terméket, mikor kapom vissza a pénzt?

A csomag raktárunkba történő beérkezését követő 1-5 munkanapon belül.

Mi a termék visszaküldés menete?

Mindenekelőtt vedd fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal. Írj egy emailt az info@dipnails.hu email címre, hogy el szeretnél állni a vásárlástól. Ebben az emailben küldd el nekünk a bankszámlaszámot és a hozzá tartozó nevet, amire a visszaküldött termékek árát visszatéríthetjük. A weboldalunkon találsz egy elállási nyilatkozatot, amit kitöltve vagy a csomagba nyomtatott formában, vagy emailben csatolva küldj el számunkra.
A csomagot a következő címre kell feladnod:

Dipnails.hu
3980. Sátoraljaújhely, Munkácsy utca 11.

A csomag beérkezését követő 1-5 munkanapon belül az összeg visszautalásra kerül az általad megadott számlaszámra. 

Hová kell visszaküldeni a termékeket?

A termékeket a következő címre tudod visszaküldeni:
Dipnails.hu
3980. Sátoraljaújhely, Munkácsy u. 11

Meddig küldhetem vissza a termékeket?

A csomag átvételétől számított 30 napon belül.

Mikor nem küldhetem vissza a termékeket?

Fogyasztási termékekre (pl. kozmetikai cikkek) vonatkozó adásvételi szerződéstől csak akkor lehet elállni, ha az adott fogyasztási cikk sértetlen, nem volt használva (felbontva), és az eredeti, lezárt csomagolásában található. A visszaküldés határidőben teljesítettnek minősül, ha a fogyasztó a terméket a határidő lejárta előtt a szolgáltató részére elküldi.

Ki fizeti a visszaküldés költségét?

A termék visszaküldésének közvetlen költsége a fogyasztót terheli.